Magyarországi lakosok számára
Sanofi

Stresszcsökkentés és életmódtippek Magne B6-tal

Egy felnőtt szervezetében átlagosan 24 g elemi magnézium található, amely több mint 300 enzim működéséhez szükséges.

Ismétlődő stresszes állapotban vagy kimerültség esetén szervezetünk fokozott igénybevételnek van kitéve, így magnéziumszükséglete megnövekszik. Ez hosszútávon az elraktározott magnézium szintjének csökkenéséhez és végül magnéziumhiányhoz vezethet, amely különböző tünetekkel járhat. Ennek eredményeképpen még érzékenyebbé válhatunk a stresszel szemben.[1]

A Magne B6 Stress Control Plus étrend-kiegészítő filmtabletta természetes összetevőkkel[2] támogatja a szervezet egészséges stressztűrő képességét[3]. A filmtabletta gyors kioldódású rétege rózsagyökér[4] - és zöldtea-kivonatot tartalmaz, a lassú/elnyújtott kioldódású rétegben pedig magnézium, B6-, B9- és B12-vitamin található.  

MAGNE B6 ÉLETMÓDTIPPEK

1. Relaxáljunk![5]

Nem mondunk újdonságot azzal, ha kiemeljük az ellazulás, meditáció, autogén tréning fontosságát. Egyrészt megszabadulunk a felesleges izomfeszülésektől, másrészt pihentetjük az elménket és rendezzük a gondolatainkat. Az ellazulást, légzéstechnikát segítheti a jóga is, de ha épp nincs időnk rá, a mély kilégzés-belégzés is működik.

2. Időbeosztás[6]

Sokszor saját magunkat stresszeljük teljesíthetetlen feladathegyekkel és határidőkkel. Nézzük át, mi az, ami fontos és mi az, amit csak annak érzünk. Ugyanakkor a háttérben várakozó feladatok is fokozzák a stresszt. Válasszunk egy egyszerű dolgot, amelyet már elhalasztottunk (például egy telefonvisszahívás), és azonnal tegyük meg. 

3. Jutalmazzuk meg magunkat![7]

Sokat ér egy apró kényeztetés egy stresszes nap végén, még akkor is, ha az csak egy pihentető fürdő vagy fél óra olvasás. Főleg télen, vagy rossz időben esnek jól ezek a kis jutalmazások: puha textilek, kellemes fények, gyertyák, egy forró ital, egy kis édesség. 

4. Az este a pihenésé[8]

Lefekvés előtt hangolódjunk rá az alvásra, tegyük félre időben a munkát, a takarítást vagy a családi problémákat, és hagyjuk magunkat teljesen pihenni. Ne töltsük ezt az időt a másnapi tennivalók megtervezésével vagy olyan házimunkák elvégzésével, amelyekre a nap folyamán nem jutott idő.