Printed From:

Nem mindegy milyen készítményt használunk magnézium-pótlásra

A Magne B6 bevont tabletta az egyik legjobban felszívódó magnézium fajtát, a magnézium-laktátot tartalmazza.

A keresett oldal nem található.

Kattintson ide, hogy átnavigáljon a menütérkép oldalra.
Utolsó módosítás: 2015.09.24.


Stresszoldó tippek

Kössük le a gondolatainkat!

A feszültség ellen elméletileg hatásos lehet minden olyan tevékenység, amely pihentet, jókedvre hangol, és segít elûzni a negatív gondolatokat. Fontos, hogy … Tovább olvasom »

Együnk, igyunk a feszültség ellen?

De nem mindegy, hogy mit! Vannak olyan ételek is, amelyek stressz esetén nem ajánlottak. A …Tovább olvasom »

Programozd át az elmédet!

Az autogén tréning egy német neuropszichológus által kidolgozott relaxációs módszer, amelyet nyolcvan éve használnak eredményesen orvosok, pszichológusok, többek közt a stressz és a szorongás negatív hatásainak leküzdésére. Sikere … Tovább olvasom »

Több fényt!

Ha szervezetünk nem kap elegendo fényt - akárcsak éjjel - az agyban felszabadul a fáradtságérzetet okozó melatonin hormon. Aluszékonyak, kedvetlenek leszünk. A megoldás: … Tovább olvasom »

Érintéssel a feszültség ellen!

Bizonyított tény, hogy minél több tartalmas, szeretetteljes kapcsolatunk van, annál eredményesebben tudunk küzdeni a belsô feszültség ellen. Ki ne tapasztalta volna már, hogy … Tovább olvasom »

Állítsd le a pörgést meditációval!

Fontos lenne, hogy mindenki megtanuljon legalább egy olyan technikát, amellyel… Tovább olvasom »

Mozogjuk ki magunkból!

A mozgás a feszültséglevezetés univerzális eszköze. Mindegy, mit sportolunk, csak… Tovább olvasom »

Fo a játékosság!

Amikor az ember mélyponton van, fáradt, nyugös, stresszes életet él, akkor hajlamos bezárkózni. Pedig nincs hatékonyabb feszültséglevezeto a … Tovább olvasom »

Legyünk kreatívak!

A stressz, a rohanás miatt nehezen tudunk bármire is koncentráltan figyelni, elmélyülni egy élvezetes, alkotó tevékenységben. Márpedig … Tovább olvasom »

Jógával a belso békéért

A külso körülményeinken gyakran nem tudunk változtatni, de azon igen, miként viszonyulunk a minket éro mindennapi, zavaró ingerekhez. A … Tovább olvasom »

Nyomás a gozbe!

A szaunázás nemcsak stressz ellen kiváló, de sok egyéb pozitív hatása van. Nem véletlen, hogy… Tovább olvasom »

Egy jó alvás csodát tesz!

A fáradtság, kialvatlanság önmagában is feszültséget okoz, hisz éjszaka regenerálódik testünk-lelkünk. Íme néhány tipp, hogy könnyebben elaludjunk, és… Tovább olvasom »

Az illat gyógyító

Az illatanyagok az orron és a szaglóközponton keresztül hatnak a szervezet limbikus rendszerére, így közvetve a kedélyállapotra is. Lazító hatású a … Tovább olvasom »

Lazuljunk el a vízben!

A víz áldásos hatását nem csak az úszók élvezhetik. A … Tovább olvasom »

Élvezzük a finom falatokat!

Egy finom vacsora szeretteink körében, közös fôzés a barátokkal vagy a különféle kulináris élvezetek elsô számú örömforrásaink közé tartoznak. Már csecsemôkorunkban megtanuljuk, hogy… Tovább olvasom »

További tippek »