Printed From:

Mage B6

Nem mindegy milyen készítményt használunk magnézium-pótlásra

A Magne B6 bevont tabletta az egyik legjobban felszívódó magnézium fajtát, a magnézium-laktátot tartalmazza.

Gyakori kérdések

Fontos, hogy a szervezet napi magnéziumszükségletét biztosítsuk, hiszen a megfelelő magnéziumszint elengedhetetlen szervezetünk egészséges működéséhez.
Átlagos napi beviteli értékek:

Felnőttek számára:

  • Nők: 300 mg
  • Kismamák: 450 mg - Terhesség alatti magnéziumpótlás mértékét minden esetben a kezelőorvossal közösen kell meghatározni.
  • Férfiak: 350 mg

Gyermekek:

  • 0-0,5 éves korban: 50 mg
  • 0,5-1 éves korban: 70 mg
  • 2-3 éves korban: 150 mg
  • 2-3 éves korban: 150 mg
  • 4-6 éves korban: 200 mg
  • 7-10 éves korban: 250 mg

A kálium mellett a magnézium is megtalálható testünk összes sejtjében, szerepet játszik szervezetünk anyagcseréjének számos folyamatában. Kitüntetett szerepéből következik, hogy több betegség megelőzésében és kezelésében is kiemelkedően fontos szerepet játszhat a magnéziumpótlás.
A szervezetben mintegy 25-30 gramm magnézium található, melynek csaknem fele a csontokban koncentrálódik, de az izom- és májsejtekben is jelentősebb mennyiségben fordul elő. A magnéziumszükséglet biztosítása fontos, hiszen számtalan anyagcsere-folyamat része, hiánya szervezetünkben jelentős problémákat idézhet elő.

A Magne B6 család termékei glutént nem tartalmaznak.

Kávé fogyasztása nem befolyásolja a Magne B6 hatását, a kettő együtt is alkalmazható. A Magne B6 Aktív-Izom étrend-kiegészítő készítményünkben a magnézium és a B6 vitamin mellett guarana kivonat található, melyet éppen koffein tartalma miatt tettek bele a készítménybe. A terméket különösen ajánljuk megnövekedett fizikai igénybevétel esetén, hiszen a koffein javítja az izmok működést, 10-15 percen belül. Rendszeres alkalmazása során (napi 2x1 tabletta) a Magne B6 Aktív-Izom készítmény biztosítja a folyamatos magnéziumpótlást, valamint a koffein révén az egész napos szellemi-fizikai erőnlét támogatását. A készítmény a koffeintartalma miatt gyermekeknek nem ajánlott.

A Magne B6 hatóanyagainak nem árt azzal, ha szétrágjuk a tablettát. Azokra az esetekre, amikor a tabletta lenyelése nehézségekbe ütközik, van forgalomban ivóoldat formájú készítmény is (elsősorban gyerekeknek ajánljuk, de felnőttek is alkalmazhatják). Felnőtteknek az ajánlott napi adag: magnéziumhiány kezelésére naponta 2-3-szor 1 ampulla. Az ampulla tartalmát 1 pohár vízbe öntve, étkezés után ajánlott meginni.

Utolsó módosítás: 2015.09.24.

Stresszoldó tippek

Kössük le a gondolatainkat!

A feszültség ellen elméletileg hatásos lehet minden olyan tevékenység, amely pihentet, jókedvre hangol, és segít elûzni a negatív gondolatokat. Fontos, hogy … Tovább olvasom »

Együnk, igyunk a feszültség ellen?

De nem mindegy, hogy mit! Vannak olyan ételek is, amelyek stressz esetén nem ajánlottak. A …Tovább olvasom »

Programozd át az elmédet!

Az autogén tréning egy német neuropszichológus által kidolgozott relaxációs módszer, amelyet nyolcvan éve használnak eredményesen orvosok, pszichológusok, többek közt a stressz és a szorongás negatív hatásainak leküzdésére. Sikere … Tovább olvasom »

Több fényt!

Ha szervezetünk nem kap elegendo fényt - akárcsak éjjel - az agyban felszabadul a fáradtságérzetet okozó melatonin hormon. Aluszékonyak, kedvetlenek leszünk. A megoldás: … Tovább olvasom »

Érintéssel a feszültség ellen!

Bizonyított tény, hogy minél több tartalmas, szeretetteljes kapcsolatunk van, annál eredményesebben tudunk küzdeni a belsô feszültség ellen. Ki ne tapasztalta volna már, hogy … Tovább olvasom »

Állítsd le a pörgést meditációval!

Fontos lenne, hogy mindenki megtanuljon legalább egy olyan technikát, amellyel… Tovább olvasom »

Mozogjuk ki magunkból!

A mozgás a feszültséglevezetés univerzális eszköze. Mindegy, mit sportolunk, csak… Tovább olvasom »

Fo a játékosság!

Amikor az ember mélyponton van, fáradt, nyugös, stresszes életet él, akkor hajlamos bezárkózni. Pedig nincs hatékonyabb feszültséglevezeto a … Tovább olvasom »

Legyünk kreatívak!

A stressz, a rohanás miatt nehezen tudunk bármire is koncentráltan figyelni, elmélyülni egy élvezetes, alkotó tevékenységben. Márpedig … Tovább olvasom »

Jógával a belso békéért

A külso körülményeinken gyakran nem tudunk változtatni, de azon igen, miként viszonyulunk a minket éro mindennapi, zavaró ingerekhez. A … Tovább olvasom »

Nyomás a gozbe!

A szaunázás nemcsak stressz ellen kiváló, de sok egyéb pozitív hatása van. Nem véletlen, hogy… Tovább olvasom »

Egy jó alvás csodát tesz!

A fáradtság, kialvatlanság önmagában is feszültséget okoz, hisz éjszaka regenerálódik testünk-lelkünk. Íme néhány tipp, hogy könnyebben elaludjunk, és… Tovább olvasom »

Az illat gyógyító

Az illatanyagok az orron és a szaglóközponton keresztül hatnak a szervezet limbikus rendszerére, így közvetve a kedélyállapotra is. Lazító hatású a … Tovább olvasom »

Lazuljunk el a vízben!

A víz áldásos hatását nem csak az úszók élvezhetik. A … Tovább olvasom »

Élvezzük a finom falatokat!

Egy finom vacsora szeretteink körében, közös fôzés a barátokkal vagy a különféle kulináris élvezetek elsô számú örömforrásaink közé tartoznak. Már csecsemôkorunkban megtanuljuk, hogy… Tovább olvasom »

További tippek