Printed From:

Feszültségmentesen mindennap!

Tudta, hogy stressz hatására csökkenhet szerveztünk magnézium szintje, és ettől feszültebbek, ingerlékenyebbek lehetünk?

Milyen hatással van a folyamatos stressz szervezetünk magnézium szintjére?

A magnézium szervezetünk kiemelkedően fontos eleme, többek között hozzájárul az idegrendszer megfelelő működéséhez. Ebből adódóan, bizonyított élettani hatása van tehát a mindennapi megrázkódtatásoknak, melyek tartós fennállás esetén képesek lemeríteni szervezetünk raktárait, és felborítják annak egyensúlyát.

Folyamatos stressz hatására magnéziumszintünk lecsökkenhet. Ilyenkor az adrenalin és más stressz hormonok által beindított folyamatok hatására fokozódik a magnézium felhasználás és ezzel a szükséglet. Ezekben az időszakokban javasolt a magnézium pótlása!

Ha megfelelő a magnéziumszintünk, akkor az egész folyamatból szinte mit sem észlelünk, de a folyamatos traumák és felfokozott állapot eljuttathatja szervezetünket arra a szintre, amikor fokozódik a magnézium felhasználás, és egyszerűen nem marad elég a továbbiakban jelentkező stresszes helyzetek megfelelő kezelésére. Ekkor – hosszú távon – a stressz hatásai fokozódni fognak, stressztűrő képességünk csökken, magas vérnyomás, rendszertelen szívverés, valamint szívroham is jelentkezhet.

Érdekesség: személyiségünk is befolyásolhatja, hogy magnéziumszintünk milyen gyorsan ürül ki a stressz hatására. Bizonyos emberek egyénisége versengőbb, türelmetlenebb, ambiciózusabb, kockázatvállalóbb és dinamikusabb, mint másoké – rájuk mondhatjuk, hogy „magas hőfokon égnek”. Ehhez a magas teljesítményhez azonban olyan viselkedési minták kapcsolódnak, melyek egyszerűen hajlamosabbá teszik őket bizonyos betegségekre is. Kutatások szerint rájuk jellemző éppen az is, hogy a stressz-magnézium ciklusuk fokozottabban működik, tehát a magnéziumraktáraik egyszerűen könnyebben kimerülnek, mint nyugodtabb társaiké.

Az eredeti Magne B6 szembeszáll a stressz 4 különböző tünetével - az idegességgel, ingerlékenységgel, belső feszültséggel és szorongással - így segít, hogy ellenállóbbak legyünk a mindennapi stresszhelyzetekben. 

SAHU.MGP.16.10.0361
Lezárás dátuma: 2016.10.14.

Utolsó módosítás: 2016.11.09.