Printed From:

Aludjon nyugodtan!

A stressz és az egész napos hajtás miatt nem tud elaludni? A Magne B6 Álom természetes összetevőivel megkönnyíti az elalvást és a nyugodt éjszakai pihenést.

A pihentető alvás ígérete

Alvás: csakis természetesen – Pihenés: csakis stresszmentesen

A felnőttek többségének 8-9 óra alvásra lenne szüksége ahhoz, hogy napközben egyáltalán ne legyen álmos. A mélyebb és kevésbé mély alvási szakaszok váltakoznak éjszakáink során: általában az éjszaka első felében alszunk mélyebben, de alvásciklusainkat az életkorunk is befolyásolja. Általánosan elmondható, hogy minél idősebbek vagyunk, annál kevesebbet tudunk igazán mélyen aludni és gyakrabban ébredünk fel. Az öregedést – akár tetszik, akár nem – egyfajta természetes álmatlanság kíséri.

Mikor beszélünk alvásproblémáról?

Az emberek nagy többsége kialvatlanságban szenved, csakhogy ennek gyakran nem vagyunk tudatában; és ezt mutatja az a kutatási eredmény is, miszerint a felnőttek 56%-a érzi magát álmosnak napközben. Az alváshiány egyik jele, amikor kora délutánra elpilledünk – és ez valójában nem az ebéd utáni teltségérzetből, a levegőtlen irodai szobából vagy az unalmas munkahelyi feladatokból fakad, mint ahogyan azt sokan gondolnák. Ha elegendő és minőségi alvásban lenne részünk, képesek lennénk aktívan végigtevékenykedni egy napot, az említett körülmények ellenére is.

Mi nehezíti a pihentető alvást?

Az alvás minőségét és mennyiségét számtalan tényező befolyásolhatja, 21. századi társadalmunk pedig e téren is komoly problémákat vet fel túlzottan rohanó életmódjával, technikai vívmányaival együtt.

Az alvásproblémák leggyakoribb okai között a munkahelyi és magánéleti stressz szerepel első helyen, hiszen ki tudna békésen szunyókálni, miközben agya a napi problémák megoldásán kattog, sokszor sikertelenül? Emellett egyre több tanulmányt ismerhetünk meg arról is, hogy a technikai eszközök, okostelefonok használata egyenes utat mutat az alvásproblémák kialakulása felé.

Hogyan változtassuk éjszakáinkat békéssé, nappalainkat kipihentté?

  • Vigyünk rendszert mindennapjainkba!

    A szabályos alvási rendhez hozzátartozik, hogy állandó lefekvési és ébredési időpontokat jelölünk ki magunknak, melyeket hétvégén és szabadság alatt is javasolt betartanunk. Felejtsük el, hogy alkalmanként szundítunk egyet napközben, hiszen ez felboríthatja a megszokott ritmust, és emiatt éjszaka már nem fogunk tudni olyan jól aludni. Ha délutáni alvók vagyunk, és van rá lehetőségünk, akkor aludjunk minden délután, de az alkalmi pihenésektől biztosan el kell búcsúznunk, ha pihentető éjszakákra vágyunk.

  • Könnyű álom ígérete – hamisan

    A lefekvés előtti alkoholfogyasztás segítheti az elalvást, de megzavarja az alvás ritmusát, és kora reggeli ébredéshez vezet. Azt hihetnénk tehát, hogy jobban pihenünk egy-egy pohár bor után, de ez sajnos nincs így. A koffeinfogyasztással is érdemes óvatosnak lennünk, elalvás előtt pár órával már nem érdemes pl. kávét vagy kólát fogyasztanunk.

  • Étkezés – csak könnyedén

    Kerüljük a nehéz ételeket, ne terheljük meg gyomrunkat éjszakára! Hagyjuk, hogy testünk regenerálódásra fordítsa energiáit az emésztés helyett. Ha nagyon éhesek vagyunk, válasszunk könnyű falatokat, vagy valamilyen forró italt, melynek elfogyasztása – a népi hiedelemmel egyezően – könnyítheti az álomba merülést.

  • Mozgás

    A rendszeres testedzés része az egészséges életmódnak, és a kellemes fizikai fáradtságnak köszönhetően a mozgás hozzájárulhat a jó alváshoz is. Fontos azonban, hogy megerőltető gyakorlatokat ne végezzünk lefekvés előtt, mert az megnehezítheti a könnyű álomba merülést.

  • Engedjük el magunkat!

    A mindennapos kis „szertartások”, mint a lefekvés előtti forró fürdő, meditálás, halk zene hallgatása, illóolajak párologtatása is hozzájárulhatnak a relaxált állapot eléréséhez. Kapcsoljuk ki a kütyüket, szobánk hőmérsékletét állítsuk az alváshoz megfelelőre, válasszunk kényelmes hálóruhát és ágyneműt, és úgy általában: gondoskodjunk arról, hogy minden körülmény a lehető legjobban illeszkedjen egyéni alvásigényeinkhez!

  • Alvás: csakis természetesen, pihenés: csakis stresszmentesen!

Ahhoz, hogy agyunk is kikapcsolhasson, meg kell szabadulnunk a stresszkeltő gondolatoktól, melyek megakadályoznák, hogy elménk is nyugovóra térjen. Ha képtelenek vagyunk megszabadulni a stressz fogságából, és elalvás előtt még a napi teendőinket soroljuk, vagy magánéleti problémáink megoldását kutatjuk – persze eredménytelenül; érdemes elgondolkodnunk azon, mi segíthet igazán.

A Magne B6 Álom természetes összetevőinek egyedülálló kombinációja segíti az egészséges, pihentető alvást. A magnézium és a B6-vitamin hozzájárulnak az idegrendszer megfelelő működéséhez, valamint a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez. A komló nyugtató hatású és segíti a természetes, pihentető alvást, a citromfű pedig segíti az elalvást, és hozzájárul a nyugodt, éjszakai pihenéshez.

Kövesd a fenti tanácsokat, és engedj teret a pihentető alvás élményének, hogy az ébrenlét élményeit maximális energiával feltöltve élhesd át!

SAHU.MGP.18.01.0022 (2018. 01. 22.)